Si Beethoven pogués escoltar-me por Ramon Gener i Sala

Estás por bajar Si Beethoven pogués escoltar-me epub, PDF y demás formatos. Para hacerlo, sólo debes seguir unos pasos muy fáciles.

Si Beethoven pogués escoltar-me Ramon Gener i Sala

Ramon Gener i Sala

Ramon Gener és un apassionat de la música. De fet, només hi ha una cosa que l’apassioni més: compartir aquesta dèria, fer-nos còmplices d’aquesta manera de viure i de sentir. Perquè, com ens explica en aquest llibre, si s’aprèn a escoltar-la, a conèixer-la, a estimar-la, la música ens pot donar les claus per entendre el valor de l’amistat, la necessitat de la imaginació o la importància de ser sempre curiós i valent.Aquestes són algunes de les coses que la música ha ensenyat a Ramon Gener al llarg de la vida, i que comparteix amb tots nosaltres en un llibre ple d’història i anècdotes curioses, pinzellades biogràfiques, sentit de l’humor, passió i molta, moltíssima música.La música és la millor companya de viatge que mai hauria pogut somiar. Una companya que no ha deixat mai d’ensenyar-me alguna cosa nova cada dia. He arribat fins aquí gràcies a ella i seguint sempre el dictat del cor. Moltes vegades m’he equivocat. Moltes. Moltes vegades no me n’he sortit. Però no importa quantes vegades m’hagi equivocat, no m’he penedit mai d’intentar-ho. Sempre hi he tornat, perquè sé que si segueixo el cor i la música tot, absolutament tot, serà possible.

Ara Llibres 2014

También puedes ver más Libros de Música

Si Beethoven pogués escoltar-me descargar epub gratis, Si Beethoven pogués escoltar-me completo sin registrarse, Si Beethoven pogués escoltar-me en pdf en español